Дизелова мотриса №19 001.7

Дизелова мотриса №19 001.7
Дизелова мотриса №19 001.7

Дизелова мотриса №19 001.7 е произведена през 1960 година в SGP – Wien, Австрия. Тя се състои от едно първокласно и едно второкласно отделение. Отделението за първа класа разполага с 9 луксозни комфортни подглавници и допълнително индивидуално осветление за четене с насочваща се по желение на пътуващия светлина. Отделението за втора класа е съставено от 28  меки  кресла, разпределени по схемата 2+2. Креслата и в двете пътнически отделения могат да се завъртат в зависимост от посоката на движение и да се накланят до полулегнало положение.

Мотрисата разполага с един луксозен и прецизно обзаведен бар с кафе-машина, хладилник и всички удобства за приготвяне на студена и топла храна.

Вижте повече

Запазен оргинален интериор на вагон-салони от "Корона експрес"

Вагони

Използването на вагон-салони в българските железници, води началото си от 1866 г., когато е открита първата жп линия...

Дизелова мотриса №19 001.7

Дизелова мотриса №19 001.7

Дизелова мотриса №19 001.7 е произведена през 1960 година в SGP – Wien, Австрия. Тя се състои от едно първокласно и...

"Корона експрес"

"Корона експрес"

Вагоните от "Корона експрес" са били предназначени за официалните пътувания на цар Борис III и неговото семейство. Това...

Теснопътен парен локомотив №60976

Теснопътен парен локомотив №60976

Теснопътен парен локомотив №60976 е произведен в заводите Chrzanow Полша през 1949 г. Експонат е от Музейната колекция...

Парен локомотив № 01.23

Парен локомотив №01.23

Парен локомотив № 01.23 е произведен в локомотивната фабрика SLM Winterthur – Швейцария през 1935 г. Той е представител...

Атракционни пътувания с ретро-подвижен състав

Атракционни пътувания с ретро-подвижен състав

Българските държавни железници съществуват повече от 130 години време, през което подвижният състав непрекъснато се е...

Новини

Debug: ??x??