Дизелова мотриса №19 001.7

Дизелова мотриса №19 001.7
Дизелова мотриса №19 001.7

Дизелова мотриса №19 001.7 е произведена през 1960 година в SGP – Wien, Австрия. Тя се състои от едно първокласно и едно второкласно отделение. Отделението за първа класа разполага с 9 луксозни комфортни подглавници и допълнително индивидуално осветление за четене с насочваща се по желение на пътуващия светлина. Отделението за втора класа е съставено от 28  меки  кресла, разпределени по схемата 2+2. Креслата и в двете пътнически отделения могат да се завъртат в зависимост от посоката на движение и да се накланят до полулегнало положение.

Мотрисата разполага с един луксозен и прецизно обзаведен бар с кафе-машина, хладилник и всички удобства за приготвяне на студена и топла храна.

Вижте повече

Парен локомотив 46.03

Парен локомотив № 46.03

Парен локомотив № 46.03 е произведен през 1931 година в Полската локомотивна фабрика „H. CEGIELSKI – POZNAN”, с...

Запазен оргинален интериор на вагон-салони от "Корона експрес"

Вагони

Използването на вагон-салони в българските железници, води началото си от 1866 г., когато е открита първата жп линия...

Атракционни пътувания с ретро-теснолинейка

Атракционни пътувания с ретро-теснолинейка

Изживейте романтика сравнима с "пътуване" назад във времето на парната тяга. Атракционни пътувания с ретро-теснолинейка...

Атракционни пътувания с ретро-подвижен състав

Атракционни пътувания с ретро-подвижен състав

Българските държавни железници съществуват повече от 130 години време, през което подвижният състав непрекъснато се е...

"Корона експрес"

"Корона експрес"

Вагоните от "Корона експрес" са били предназначени за официалните пътувания на цар Борис III и неговото семейство. Това...

Теснопътен парен локомотив №60976

Теснопътен парен локомотив №60976

Теснопътен парен локомотив №60976 е произведен в заводите Chrzanow Полша през 1949 г. Експонат е от Музейната колекция...

Новини

Debug: ??x??