Дизелова мотриса №19 001.7

Дизелова мотриса №19 001.7
Дизелова мотриса №19 001.7

Дизелова мотриса №19 001.7 е произведена през 1960 година в SGP – Wien, Австрия. Тя се състои от едно първокласно и едно второкласно отделение. Отделение І-ви клас, с 9 луксозни комфортни подглавници и допълнително индивидуално осветление за четене с насочваща се по желение на пътуващия светлина. Отделение ІІ-ри клас  е  с  28  меки  кресла, разпределени  по  схемата  2+2.Креслата и в двете пътнически отделения могот да се завъртат в зависимост от посоката на движение. Същите могат  да  се  завъртат  в зависимост   от посоката  на движение  и  да  се  накланят  до полулегнало  положение.

Мотрисата  е с един  луксозен  и прецизно  обзаведен  бар  с кафе-машина, хладилник и всички удобства за приготвяне на студена и топла храна.

Вижте повече

Запазен оргинален интериор на вагон-салони от "Корона експрес"

Вагони

Използването на вагон-салони в българските железници, води началото си от 1866 г., когато е открита първата жп линия...

"Корона експрес"

"Корона експрес"

Вагоните от "Корона експрес" са били предназначени за официалните пътувания на цар Борис III и неговото семейство. Това...

"Витоша експрес"

"Витоша експрес"

"Витоша експрес", е влакът на бившия държавен глава Тодор Живков. Вагоните са произведени през 1975 г. в Германия....

Атракционни пътувания с ретро-подвижен състав

Атракционни пътувания с ретро-подвижен състав

Българските държавни железници съществуват повече от 125 години време, през което подвижният състав непрекъснато се е...

Дизелова мотриса №19 001.7

Дизелова мотриса №19 001.7

Дизелова мотриса №19 001.7 е произведена през 1960 година в SGP – Wien, Австрия. Тя се състои от едно първокласно и...

Теснопътен ретро подвижен състав

Теснопътен ретро-подвижен състав

Теснопътната музейна композиция е реставрирана през 2004 г. и се намира в депо Септември. Движи се по единствената...

Новини

Debug: ??x??